Після правильної установки тельфер під'єднується до електромережі. Її підключенням займаються кваліфіковані фахівці. Але, перш ніж приступити до справи, його слід ретельно оглянути:
- Конструкція повинна бути без будь-яких слідів іржі, яка може спровокувати спалах двигуна після приєднання до мережі;
- Перевірити, за допомогою амперметра, з'єднання електроблока;
- Слід проконтролювати подачу напруги.
Дуже важливо, щоб напруга мережі відповідала конструкції тельфера. Перепади в мережі повинні бути не більше 10%. Це слід взяти до уваги при виборі кабелю. Діаметр і довжина якого повинні відповідати потужності двигуна.
Після проведення огляду в бій вступає схема тельфера. Згідно з якою, відбувається підключення пристрою до мережі через розмикач і запобіжник. Приєднавши всі кабелі, тельфер проходить першу експлуатацію, з певним вантажем. Тривалість першого випробування становить 10 хвилин.
Як правильно встановити тельфер
Тельфер - складний механізм, при монтажі якого краще озброїтися принциповою схемою. З її допомогою можна розібратися з конструкцією установки і принципом дії електричної апаратури.
Якщо в деталях розглянути схему тельфера, здається, що цей пристрій дуже простий. Змонтувати котрий можна і самостійно. Але не варто займатися самообманом. Тільки кваліфіковані фахівці повинні підбирати, купити лебідку та проводити монтаж тельфера.
Монтаж талі - відповідальний процес, при якому потрібно взяти до уваги наступні параметри:
- висоту і вантажопідйомність підйому;
- потужність електричного двигуна;
- стійкість до змін температури;
- мережеву напругу (220-380V);
- стан підвісного шляху;
- параметри балки;
- наявність заземлення;
- швидкість роботи механізму.
Належне дотримання цих умов гарантує ефективну роботу механізму.
Перед підключенням тельфера
Перш ніж приступити до підключення електротельфера, слід перевірити напругу. Як правило, тельфери працюють від стандартної електромережі, але є і моделі спектром дії від 220V.
Перед установкою важливо зробити ретельний огляд устаткування. Тельфер повинен бути чистим: без бруду, пилу, вологи. Його потрібно добре вичистити, висушити і змастити. Болтові і контактні з'єднання, стопорні механізми - все має бути відремонтоване.
Для установки талі використовується цілий «пакет» обладнання:
- кріпильні планки;
- болти;
- шпильки;
- шайби.
Установка пройшла вдало, якщо відстані між рейкою і візком правильно дотримані - 4 мм з усіх боків. Також, слід перевірити, щоб нічого не заважало переміщенню візка. Для бездоганного пересування якого, необхідно систематично очищувати дорогу від бруду, пилу, зайвої вологи. Вільна рейкова доріжка і правильно встановлений нахил (не менше 3%) - перший крок до успіху. Але слід пам'ятати, що безпека - понад усе. Існують спеціальні вимоги до відстаней рейкової доріжки, які слід дотримуватися:
- не менше як 100мм - від стелі до тельфера;
- мінімальна довжина від стін будівлі до талі повинна складати 60 мм;
- не менше як 2000 мм - від підлоги до нижньої частини тельфера;
- мінімальна довжина від працюючих поруч пристроїв до тельферів - 400 мм.
Надалі слід регулярно оглядати всі деталі і конструкцію в цілому. Так, як неправильне розміщення, недотримання норм безпеки можуть стати серйозними причинами поломки і травмування персоналу.
Отже, у сучасному світі ніяк не обійтися без вантажопідйомних механізмів. Більше 40 років тельфери та інші механізми використовуються в різних галузях: промисловій, будівельній, вантажній. Постійно модифікуються і роблять життя людей кращим і простішим.