Гарантійні обов'язки
Інтернет магазин Lebedka.ua надає гарантію на весь асортимент лебідок від 6 до 36 місяців. Всі лебідки, які відправляються з нашого складу обов'язково супроводжуються бланком, в якому вказаны гарантійні умови. Обслуговування по гарантії проводиться в офиційних сервісних центрах. Виконання гарантійних умов продавцем проводиться при наявеості гарантійного талона з вказаним серійним номером лебідки та самої лебідки в повній комплектації, якщо інші умови не вказані в домовленостях. Гарантія розповюджується на недостатки та брак в виробі, яке виникло по вині виробника. При отриманні продукції, просимо перевіряти продукцію на наявність видимих дефектів та комплектацію заявлену продавцем.
В гарантійному талону повинно бути вказано:
- модель виробу;
- серійний номер;
- дата продажу товару.
Гарантія не надається в випадку:
- Порушення правил експлуатації або використання виробу не за призначенням;
- Відсутній або неправильно заповнений гарантійний талон (відсутня назва моделі, дата продажу, штамп торгової организації, підпису покупця та продавця), або при пред'явленні талону сумнівного походження.
Сервісний центр проводить роботи гарантійного та післягарантійного обслуговування:
- ремонт механічної частини;
- ремонт электрично частини;
- профілактичні роботи;
- консервація.
Умови гарантії
- Гарантійні умови розповсюджуються виключно на лебідки на які пред’являється дійсний гарантійний талон. Гарантійний талон дійсний при наявності документів що підтверджують факт придбання лебідки.
- Гарантія надається на термін 12 місяців з дати продажу лебідки. Дата продажу зазначається в даному гарантійному талоні.
- Гарант зобов’язується безоплатно усунути всі виявлені в гарантійний період виробничі дефекти та недоліки.
- Гарантія товар не розповсюджується в разі виникнення поломок, дефектів, недоліків, ушкоджень та іншого в результаті: ремонту, що виконувався не сертифікованим представником продавця або ж не самим продавцем; невиконання правил встановлення та експлуатації, описаних в інструкції по обслуговуванню; зберігання лебідки в невідповідних умовах; використання не за призначенням та не дотримання правил роботи з лебідкою; перенавантаження лебідки; поломки в результаті інших обставин таких як: пожежа, заливання водою, електричні розряди, вплив хімічних засобів, інші можливі обставини непереборних сил.
- Гарантія не включає в себе механічно-експлуатаційні поломки та дефекти такі як: пошкодження кожуха, пошкодження двигуна,передачі чи барабану в результаті перенавантаження лебідки. Параметри перевищення яких викликає перенавантаження лебідки чітко вказані в інструкці по експлуатації.
- Гарантійному обслуговуванню не підлягають частини кожуха та аксесуари, що отримують не значні пошкодження в процесі нормальної експлуатації, а саме: царапини, стирання надписів, виникнення важковиводимих плям.
- Гарантія не розповсюджується як на стальний так і на синтетичний трос лебідки.
- Гарантія не розповсюджується на лебідки, причиною несправності яких є відстуність відповідної консервації (детально описно в інструцкції в пункті «Змазування та консервація»)
- Підставою для розгляду гарантії є надання разом з лебідкою дійсного гарантійного талону, документів що підтверджують продаж лебідки та рекламаційної заявки, що має містити інформацію відносно опису дефекту, обставин при яких він з’явився, а також тип транспортного засобу на який була встановлена лебідка.
- По домовленності з Гарантом для проведення необхідних гарантійних робіт, лебідку необхідно доставити в сервісний центр вказаний Гарантом. Гарант покриває затрати на транспортування при умові передачі посилки вказаною Гарантом Кур’єрською службою.
- В разі підтвердження відповідності дефекту гарантійному, Гарант зобов’язується в 14-ти денний термін з моменту отримання лебідки провести ремонтні роботи.
- Якщо для ремонту необхідно імпортувати запасні частини, термін ремонту може бути продовжений до 30-ти календарних днів.
- Если Гарант установил, что устранить дефект невозможен, то покупатель имеет право заменить лебедку на новую. Срок замены лебедки на новую, без дефектов, составляет не более 30 дней. Если в особых ситуациях (например, отсутствие продукта в коммерческом предложении) замена лебедки на изделие такого же типа невозможна, то Гарант по договоренности с покупателем заменит лебедку на изделие другого типа, имеющее наиболее приближенные технические параметры. Такое действие считается выполнением обязанностей Гаранта.
- В разі ящо Гарант встановив що усунути дефект не можливо, то покупець має право вимагати заміни лебідки на нову. Строк заміни лебідки на нову без дефектів становить не більше 30 днів. Якщо в особливих ситуаціях неможлива заміна лебідки на лебідку аналогічного типу, то в такому разі проводиться заміна на лебідку найближче наближену по своїм технічним характеристикам. Така заміна вважається виконанням гарантійних зобов’язань.
- Гарантійний термін продовжується на період виконання гарнтійних ремонтів чи заміни.
- В випадку якщо звернення клієнта виявляється безпідставним, клієнт компенсує Гаранту затрати по гарнтійному обслуговуванню та транспортуванню.
- Гарант не несе відповідальності за пошкодження що виникли в результаті невірного користування лебідкою та за можливі додаткові затрати які несе покупець в результаті пошкодження лебдіки.
- Право гарантії не включає в себе право вимагати компенсацію недоотриманих прибутків, втрачених в зв’язку з дефектом лебідки.
- Якщо умови гарантії не задовільняють покупця, то він має право повернути придбану лебідку на протязі 5 календарних днів з моменту придбання. В такому випадку лебідка не повинна мати слідів використання.
- В випадках, що не регулюються умовами даної гарантії приміняються норми Господарського кодексу України.