Обмін та повернення товару належної якості
Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки (відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»), якщо:
- товар не підійшов за формою, габаритами, кольором, розміром;
- не може бути використаний за призначенням.
Повернення можливе за умови:
- надання товарного чеку або видаткової накладної;
- збереження оригінальної цілісної упаковки виробника;
- відсутності слідів експлуатації, механічних пошкоджень, подряпин чи потертостей;
- збереження всіх захисних плівок, заводських пломб, ярликів;
- повної комплектації товару.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в наявності, ви можете:
- обрати інший товар з нашого асортименту з відповідною доплатою або поверненням різниці в ціні;
- отримати повне повернення коштів, витрачених на покупку;
- дочекатися надходження аналогічного товару й здійснити обмін при першій можливості.
Процедура повернення (обміну) товарів
Переконайтеся, що товар відповідає умовам повернення або обміну.
Ви можете повернути або обміняти товар одним із двох способів:
1. Особисто
Принесіть товар за адресою:
- м. Вінниця, вул. Агатангела Кримського, 46
- Графік роботи: пн–пт з 9:00 до 18:00 (за попередньою домовленістю з менеджером).
2. Через «Нову Пошту»
Відправте товар на адресу:
- м. Вінниця, Нова Пошта, відділення №1
- Отримувач: ФОП Кажуро Максим Петрович
- ЄДРПОУ: 028454338
(особисті дані підтягнуться автоматично за реквізитами ФОП)
Відправлення здійснюється без післяплати, доставка – за рахунок відправника.
Повернення коштів або обмін товару
Повернення коштів або обмін товару відбувається протягом 10 робочих днів з моменту отримання та перевірки поверненого товару.
Поштові витрати за повернення/обмін товару належної якості оплачує покупець!
Реквізити для повернення коштів:
- IBAN: UA053348510000000026004262495
- Одержувач: ФОП Кажуро Максим Петрович
Гроші повертаються:
- на вашу банківську картку;
- через платіжну систему, якою ви здійснювали оплату на сайті;
- за банківськими реквізитами (для юридичних осіб).
Обмін та повернення товару неналежної якості
Якщо у придбаного товару виявлено істотний недолік з вини виробника протягом гарантійного терміну (відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»), ви маєте право на:
- заміну товару аналогічним або іншим з нашого асортименту;
- повернення сплачених коштів.
Істотний недолік – це недолік, що:
- унеможливлює використання товару за призначенням;
- виник з вини виробника і не може бути усунений;
- усунення недоліку займає понад 14 днів;
- ремонт є неможливим.
Процедура повернення (обміну) товару неналежної якості
- Переконайтеся, що товар відповідає умовам повернення/обміну та надайте документи, що підтверджують покупку.
- Товар можна:
- Принести особисто до нашого офісу (м. Вінниця, вул. Агатангела Кримського, 46, попередньо узгодивши з менеджером);
- Відправити через «Нову Пошту» на адресу: м. Вінниця, відділення №1, Отримувач: ФОП Кажуро Максим Петрович, ЄДРПОУ: 028454338.
Відправлення здійснюється без післяплати, доставка – за наш рахунок.
Повернення коштів або обмін здійснюється протягом 10 робочих днів після отримання та проведення експертизи товару.
Поштові витрати за повернення/обмін товару неналежної якості оплачує продавець.
Контакти для консультації
З усіх питань щодо обміну або повернення звертайтесь: