Головна Блог Статті Лебідки Ремонт тельфера. Що потрібно знати
Vnedorognik.ua logo

Ремонт тельфера. Що потрібно знати

Той, хто коли-небудь працював з пристроєм електротельфера, не заперечуватиме, що його застосування робить процес переміщення важкого вантажу простіше. Транспортування відбувається набагато швидше, ніж зі звичайною складською технікою. Тельфер має просте управління і не забирає багато місця в процесі роботи.

Поломка такого підйомного механізму може значно загальмувати виробництво. Уникнути подібного можна, якщо розібратися в конструкції і самостійно зробити ремонт.

Купити тельфер т електричний

Ремонт тельфера і причини поломки

У виявленні несправності в пристрою проведіть необхідний огляд і не затягуйте з ремонтом. Це значно заощадить час і гроші, відверне поломку в майбутньому і унеможливить необхідність серйозного ремонту (для профілактики і подальшої справності, його роблять після 3-4-х тисяч, відпрацьованих машиною годин).

Часті види несправності і як їх усунути:

    • Електроталь не може переміщатися за вказаною стрілкою курсу, на кнопці пульта. Проблема: невірний порядок і розташування фаз. Щоб усунути проблему переставте два силових з'єднання, помінявши їх місця.
    • Шум в двигуні і його неспроможність підняти вантаж. Причина поломки: низька напруга в живленні. Може бути відключена одна фаза, через утворення іржі. Задня кришка і гальмівна система колеса злиплися. Занадто маленька площа для перетину силової лінії. Для усунення проблеми обстежте запобіжник, зніміть колісне гальмо і усуньте сліди іржі з задньої кришки. Розширте площу перетину.
    • Припинення роботи гальма і занадто великий шлях тертя після гальмування. Причина: знос або бруд на бугелі конічного гальма. Для проведення ремонту відрегулюйте гальмівний механізм або розберіть гальмівне колесо і видаліть брудне мастило, або пил, в області тертя. Замініть бугель гальма.
    • Тече масло з намотуючого барабана або з-під барабанної кришки. Причина проблеми: багато масла в редукторі, отже, воно випливає через отвір на вхідному валу. Усунути проблему можна відкривши різьбову пробку в нижній частині редуктора і видалити зайве масло.
    • Аномально гучний шум редуктора, значить, що в ньому не вистачає масла, або підшипники і зуби вже несправні. Для ремонту додайте масла. Замініть підшипники, виміряйте знос зубів і при необхідності встановіть нові.

Ремонт тельфера своїми руками

  • Пошкодження направляючого пристрою троса. Причина: підвішена вага не перпендикулярна блоку. Для усунення, замініть направляючий пристрій і забезпечте йому перпендикулярність.
  • Вихід з ладу обмежувача або він знаходиться в неправильному положенні. Причина поломки: ослаблення кріплення опорних подушок на стягуванні з обмежувачами або подушки знаходяться в неправильному положенні, так само можуть бути неправильно під'єднані фази. Щоб виправити, відрегулюйте і закріпіть опорні подушки. Перевірте, в якому напрямку вони рухаються.

Робота і призначення складових електротельфера

Купити тельфер електричний в Україні

Електродвигун включається через редуктор і з'єднується за допомогою муфти і барабанної осі.

Крюк з канатом починає розмотуватись, коли барабан запускає обертання.

Призначення муфти - в згладжуванні піків обертових моментів, коли привід вмикається і вимикається. Процес обертання в спрямовану сторону відбувається окремою кнопкою на пульті.

Поверхня барабана обладнана, підібраними спеціально, гвинтовими канавками. Їх наявність призначена для того, щоб плавно покласти трос.

Для тельферів, у яких показник вантажопідйомності понад 1 тонна передбачений канатоукладчик. Його наявність в схемі робить процес підйому і спуску вантажу набагато безпечніше.

Роботу пристрою гальмують, досягнувши необхідної висоти або довжини при транспортуванні. Гальмо має два різновиди: колодкове і стрічкове, а необхідне силове замикання забезпечено коротким ходовим електромагнітом.

Підвіска з гаком оформлена як рухомий блок, з наявністю сталевого запобіжного кожуха. Троси кріпляться за допомогою стяжок.

У комплект до візка пересувного електротельфера входить пара опорних ходових котків.

Техніка, з вантажопідйомністю понад 0,5 тонни, так само укомплектована приводом опорних ковзанок, які взяті з окремого електродвигуна.

У великорозмірних типів тельфера, вантажопідйомність яких більше 3000 кг, ходова частина встановлюється на два візка в опорі. Це робить пристрій схожим на версію балочного або мостового крана.

На сьогодні електротельфери, здебільшого, оснащуються бездротовим керуванням з пульта. Незалежно від конструкції, всі пульти вже йдуть із захисною кришкою для запобігання від випадкових натискань на кнопки.

Щоб продовжити життєздатність електричного тельфера і забезпечити йому безпроблемну роботу на протязі всього, рекомендованого виробником, терміну експлуатації, дотримуйтесь наданої техніки безпеки та купуйте запчастини для лебідки від якісних виробників.

Категорія:
Сподобався матеріал? Так (2) Ні (0)
Рейтинг:
Додана: 05-07-2022
Оновлена: 15-08-2024
Теги:

Коментарі

Ім'я Поле Ім'я не може бути порожнім!
Коментар Поле Коментар не може бути порожнім!
Оцініть матеріал
Погано
Не дуже
Середньо
Добре
Відмінно
Поле Оцініть матеріал не може бути порожнім!
Рекомендуємо придбати
Дізнавайтеся про нові акції першими!