Закладки 0
(067) 430 82 15
Категорії

Як зробити гальма на причіп?


В залежності від вантажепідйомності прицепа досить часто не встановлюють гальмівну системи, оскільки це вважається допустимим. От як для легкових буксирувальних пристроїв вантажепідйомністю до 750 кг. Проте досвідчені водії не рекомендують допускати подібних ситуацій і все частіше цікавляться, як зробити гальма на причіп.

Необхідність гальмівної системи на легковому причепі

Безпека під час руху проїжджою частиною завжди насамперед. Якщо розглянути ситуацію на складній дорозі через погодні умови чи її нерівності, а на додачу ще перевантажений прицеп та навіть з допустимою нормою вантажу. То при гальмуванні автомобіля причіп не гальмуватиме, а продовжуватиме рух прямо на авто. Далі відбувається зіткнення причепа та авто після чого можливий поворот буксирувальної платформи. Отже, в результаті пошкодження задньої частини авто, можливо причепа та його вмісту. А якщо ще був порот причепа незалежно від авто і міг тягнути за собою машину.

Саме такими та схожими гіпотезами керуються водії, свідомо вирішивши встановити гальмівну систему. Звісно є ряд сумнівності у власноручному встановлені та підключені, тож можна купити одразу вісь з гальмами або звернутися до сервісу, де все відмінно приєднають.

Як підключити гальма на причепі?

Підключення досить просте для тих, хто купив причіп чи вісь для причепа з гальмівної системою і уже має повне фаркопне підключення. При таких обставинах необхідно лише під'єднати спеціальту розетку 7-контактну, рідше 13-контактну.

Якщо ж ви не придбали готове обладнання, тоді вам варто самотужки під’єднати спеціальну розетку відповідно контактним з'єднанням.


  1. Жовтий - лівий поворот.
  2. Блакитний - протитуманне освітлення.
  3. Білий - земля.
  4. Зелений - правий поворот.
  5. Коричневий - правий габарит, підсвічування номера.
  6. Червоний - стоп-сигнали.
  7. Чорний - лівий габарит.

Принцип роботи гальм та їх складові

Виділяється основні три складові гальмівної системи автомобільної буксирувальної платформи:

  • власне гальмо накату;
  • гальмівний привід, що включає в себе тягу, її наконечники, вирівнювач та кронштейни для кріплення гальмівних тросів, самі троси;
  • колісні гальма.


Працює все досить просто. При натисканні гальм авто починає відбуватися гальмівний процес і в цей момент на фаркопну кулю діє сила штовхання. Тобто причіп ще в русі і штовхає гальмуюче авто. Як тільки ця сила поштовху досягає критичної точки чутливості шток гальма спрацьовує, задіюючи передавальний важіль, що натягує гальмівну тягу. І тільки після цього гальмівна тяга за допомогою вирівнювача та тросів гальмування приводить до робочої дії барабани з гальмівними колодками.


Як зробити гальма на легковий причіп?

Починати потрібно з придбання усіх необхідних деталей та запчастин серед яких відповідно повинні бути:

  • гальмівний механізм - шток гальма накату, що буде передавати зусилля поштовху на передавальний важіль;
  • передавальний важіль та тяга, які дозволяють створити натяг троса;
  • система гальмівних тросів для під'єднання до гальмівних колодок колеса;
  • гальмівні колодки колеса для, власне, гальмування прицепа.

Виконуючи роботу по монтуванню гальма на автомобільний причіп потрібно витратити трохи часу та зусиль. При цьому буде необхідність певних змін конструкції самого причепа. Для встановлення та підключення гальма необхідно виконати наступні роботи.

  1. Перед початком монтажу потрібно перевернути причіп для зручності та точності виконання роботи.
  2. Необхідно відрізати частину дишла, якщо воно задовге - це для встановлення гальма накату (гальмівного механізму).
  3. Встановити гальмівні колодки та барабани на колеса.
  4. Переобладнати вісь на гальмівну готову або під'єднати троси гальмування від колодок через вісь до тяги та важеля гальма накату.
  5. Після заведення гальмівних тросів відкоригувати та перевірити роботу гальмівної системи.

Гідравлічні гальма на причіп мотоблок


1 - вісь; 2 - підніжка; 3 - педаль гальма; 4 - амортизатор у вигляді гумового кільця; 5 - дишло; 6 - зворотна пружина; 7 - важіль педалі; 8 - кронштейн з'єднання основного гальмівного циліндра.

Набір запчастин основного комплекту ідентичний, що при виготовлені гальмів до автомобільного причепа, тільки для мотоблока ще необхідно додатково встановити педаль гальма для зручного користування. Монтаж виконується в наступному порядку дій.

  1. Встановити барабани зі ступицями та закріпити до коліс і осі відповідно.
  2. Щоб гальма працювали коректно та стабільно потрібно проточити диски.
  3. Необхідно закрити можливі зазори між дисками, зробити це краще міцним металом.
  4. Закріплювати диск на вісь потрібно завдяки втулці.
  5. Після встановлення диска обов'язково перевірте надійність кріплення, аби під час роботи не виникало зміщення, яке спричинить небезпечну ситуацію.
  6. Для кращої фіксації можна провести зварювальні роботи, а саме приєднати до осі шматочок труби.
  7. Приєднати гальмівні троси до барабанів і протягнути до системи керування та під'єднати до гальмівного педаля.


Назад
Copyright©2022 Всі права захищені. Створено в skygeneris.com